loading...
دنیای تفریح و سرگرمی پالت
مدیر پایگاه بازدید : 114 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

 

مصاحبه ای خواندنی با بهنوش بختیاری از زندگی عاشقانه اش

 

در این بخش گفتگویی خواندنی با بازیگر فعال وجوان سینما خانم بهنوش بختیاری داریم.

 

 بهنوش بختیاری که همواره به خوش اخلاقی و معرفت مشهور است، در پیامی که به تازگی در اینستاگرام خود منتشر کرده، توصیه هایی درباره ازدواج به جوان ترها کرده است. او از زندگی خود و همسرش نوشته و اینکه راز ماندگاری یک زندگی زناشویی چیست:

 

«عزیزانم بر عکس من که عاشق عکس هستم، همسرم علاقه ای به عکس، فیلم و دنیای مجازی ندارن، اما ما هردو به نظرات و علایق هم احترام می گذاریم و باهم رفیقیم و اینچنین هفت ساله که رفیقانه و عاشقانه با همه پیچ و خم های زندگی کنار هم ماندیم.

مدیر پایگاه بازدید : 116 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

 

مروری بر 40 سال زندگی عادل فردوسی پور

 

مروری اجمالی از اتفاقات 40 سال زندگی مجری معروف فوتبال عادل فردوسی پور

 

نشستن روی صندلی داغ فردوسی پور شاید آرزوی خیلی ها باشد اما برای فردوسی پور شدن باید جنبه و تحمل بسیار بالایی هم داشته باشی که توهین ها را بپذیری و با چشمهای وق زده به لنز بیست میلیون نفری زل بزنی و دم برنیاوری و باز هم لبخند بزنی!

اگر روزی توانستی جلوی خانواده خودت به توهین های شدید و بعضا غیر منصفانه کسی لبخند بزنی می توانی بفهمی که مرد روبروی دوشنبه شبهایت چه دل بزرگی دارد و چقدر جنبه و تحملش بالاست.

مدیر پایگاه بازدید : 100 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

 

محصولات جدید وزارت دفاع رونمایی شد+ تصاویر

 

جدیدترین محصولات ساخته شده وزارت دفاع ایران به نمایش گذاشته شد.

 

با حضور سردار سرتیپ حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سامانه راکتی پرتاب کننده راکت فلق و نخستین خودروی تاکتیکی 8×8 با نام ظفر در سازمان صنایع دفاع رونمایی شد.

مدیر پایگاه بازدید : 105 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

 

مصطفی زمانی داور جشنواره فیلم ترکیه شد + عکس

 

بازیگر معروف فیلم تاریخی حضرت یوسف که مصطفی زمانی نقش یوزارسیف را ایفا می کرد امروز به عنوان داور در ترکیه به سر می برد.

 

مصطفی زمانی، هنرپیشه ایرانی این روزها در ترکیه به سر می برد و به عنوان یکی از داوران فستیوال فیلم ترکیه 7kisa فعالیت می کند. تصاویر این حضور را در ادامه این پست ببینید.

مدیر پایگاه بازدید : 98 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

 

نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی! آستریون LPI 910-4

 

تصاویری دیدنی از مدل منحصر به فرد و  گران قیمت لامبورگینی

 

هنگامی که نام لامبورگینی شنیده می شود و یا به آن فکر می کنیم، واژه ها و اصطلاحات مختلفی به ذهن ما خطور می کند اما احتمالا خودرویی راحت برای رانندگی روزمره بین آنها جایی نخواهد داشت.

خودروهای لامبورگینی به عنوان مدل هایی گران قیمت، سوپر اسپرت، با طراحی منحصر به فرد و پر مصرف شناخته می شوند. اما مهندسان سنت آگاتا با معرفی مدل نوآورانه و مفهومی آستریون LPI 910-4 هیبرید قصد دارند ذهنیت جدیدی به خودروهای خود ببخشند.

مدیر پایگاه بازدید : 94 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

 

آشنایی با بیماری ابولا (Ebola)

 

اولین بار این بیماری در جهوری چک پیدا شد. که  پژوهشگران بر این باورند که ویروس ابولا از طریق حیوانات به انسان سرایت می کند.

 

بیماری ابولا (Ebola) یک بیماری ویروسی است که از سوی ویروس ابولا ایجاد می شود. این ویروس از خانواده فیلوویروس ها است که پس از وارد شدن به بدن ، نوعی بیماری تب دار و خونریزی دهنده ایجاد می کند که در ۵۰تا ۹۰درصد بیماران علامت دار به مرگ منجر خواهد شد.البته از ۴ گونه ویروسی ابولا یک گونه تنها به یک ابتلای بدون علامت منجر می شود و به مرگ نیز منتهی نخواهد شد.

مدیر پایگاه بازدید : 135 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

 

آن چه باید درباره جنسیت نوزادتان بدانید

 

پدر و مادرهایی که برای تعیین جنسیت نوزادشان قبل از تولد عجول هستند و می خواهند دختر یا پسر بودن آن را مشخص کنند این مقاله را مطالعه فرمایید.

 

دانستن جنسیت نوزاد قبل از تولد خواسته هر انسانی است برای هر کس جالب و برای مادر و پدر آینده، لذت بخش،پس با دانستن این نکات و مشاهده انها می توانیم پی ببریم که جنسیت کودک آینده تان دختر خواهد بود یا پسر؟!

مدیر پایگاه بازدید : 119 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

 

مصاحبه جنجالی با محسن یگانه

 

 مصاحبه داغ با محسن یگانه خواننده خوش صدا و محبوب کشورمان را ازدست ندهید.

 

صحبت از محسن یگانه است؛ خواننده ای که کارش را به عنوان یک خواننده غیرمجاز و به اصطلاح زیرزمینی آغاز کرد و بعد از مدت کمی با آهنگ های ساده اما متفاوتش توانست خود را به عنوان یکی از خواننده های پرطرفدار موسیقی پاپ دهه 80 معرفی کند.

مدیر پایگاه بازدید : 88 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

 

انتشار تصویری از کودکی جاستین بیبر

 

خواننده جوان و محبوب هالیوود عکسی از کودکی خود در صفحه اینستاگرام منتشر کرد.

 

عکس کودکی جاستین بیبر که از خودش منتشر کرد ، در عکسی که جاستین بیبر از خودش منتشر کرده است به نظر میرسد خبری از رسوایی های اخلاقی و فرار از قانون دیده نمیشود و بسیار ارام و بی درد سر به نظر میرسد.چیزی که با این روز های بیبر فرق زیادی دارد.

 

تعداد صفحات : 122

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1219
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 428
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 9,532
  • بازدید کلی : 586,183