loading...
دنیای تفریح و سرگرمی پالت
مدیر پایگاه بازدید : 60 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

کارت ویزیت

كارت ويزيت اولين چيزيست كه مشتري از كسب و كار شما ميبيند.

حال اگرآن كارت خوب و اصولي طراحي شده باشد مي تواند بر روي مشتري شما تاثير مثبت گذارد به همان اندازه كه يك طراحي بد مي تواند تاثيرات بد و مخرب بگذارد. پس نتيجه مي گيريم اولين تاثيري را كه شما مي توانيد بر روي مشتريان خود بگذاريد توسط كارت ويزيت است . خوب اكنون به اهميت يك كارت ويزيت خوب بيشتر پي مي بريم.

مدیر پایگاه بازدید : 259 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

عشق

تا زمانی که شما فکر می کنید صحبت کردن از احساسات برای یک مرد، یک مشکل بزرگ است، قطعا نمی توانید آن طور که باید به او نزدیک شوید و با نفوذ کردن در احساساتش حرف دلش را هم بشنویدمرد ها هم در مورد احساسات شان حرف می زنند و هم با زبان بی زبانی آن را به ما نشان می دهند.

مدیر پایگاه بازدید : 624 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

زندگی

این سوال که زنان از مردان چه می خواهند حداقل یکبار در ذهن هر مردی نقش می بندد. در این مقاله از تعدادی  زنان سوالات مشترکی را پرسیده ایم.

این که مردان درباره آنها چه چیزهایی را نمی دانند و اینکه چه چیزی این روزها باعث نگرانی آنها شده است. مردان باید به دنبال جواب این سوالات باشند و درباره ی روحیات درونی زنان اطلاعات کافی داشته باشند تا بتوانند آنها را بهتر بشناسند و مهارت های خود را در زندگی مشترک افزایش دهند.

مدیر پایگاه بازدید : 79 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

چای

این روزها پرسش‌های زیادی در خصوص انواع چای مطرح می‌شود؛ این‌که تفاوت اصلی انواع چای در چیست؟

آیا چای سبز و ترش لاغر می‌کند؟

چای قرمز می‌تواند پایین‌آورنده فشار خون باشد؟

واقعیت دارد چای کیسه‌ای از خاکه چای تهیه می‌شود؟

چای خشکی که این روزها با نام چای سفید به فروش می رسد چه مزایایی دارد؟ آیا چای سرد آماده خواص چای معمولی را دارد؟ تفاوت چای ارگانیک با چای سالم در چیست؟ در میان انواع چای سیاه کدام یک کیفیت مناسب تری دارد؟

به طورکلی، برگ های چای بعد از رسیدن، چیده، فرآوری (تخمیر) و خشک می شود و بسته به میزان فرآوری نوع و خواص چای فرق می کند. اگر برگ چای را پس از چیدن پژمرده کرده و غلتک بزنند و سپس خشک کنند، برگ چای سیاه می شود. اما اگر برگ ها را بخار دهند و سپس خشک کنند، چای سبز و اگر فرآوری ضعیف تر و بدون تخمیر انجام شود، چای سفید یا اورلانگ (نوعی چای تایلندی) به دست می آید.

مدیر پایگاه بازدید : 58 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

لاغری

بدون اینکه مجبور باشید دست به دامان رژیم‌های سفت و سخت شوید.

نکته اینجاست که کم‌کم باید این شیوه‌ها را به بخشی از سبک زندگی‌تان تبدیل کنید...

 


1 - آهسته غذا بخورید


از یک زمان‌سنج که روی 20 دقیقه تنظیم‌شده است، استفاده و تمرین کنید تا غذایتان را آهسته بخورید. آهسته غذاخوردن یکی از بهترین عادت‌هایی است که بدون یک رژیم‌غذایی پیچیده به کاهش‌وزن شما کمک می‌کند. آرام لقمه‌هایتان را بجوید و غذاخوردنتان را آنقدر طول دهید تا 20 دقیقه را پر کنید. مدت طولانی‌تر غذاخوردن باعث می‌شود با وعده‌غذایی کوچک‌تری همان لذت معمول از غذاخوردن را ببرید و ترشح هورمون‌های سیری را در بدنتان تحریک کنید. غذاخوردن با عجله، مانع از ایجاد این پیام‌های عصبی و هورمونی می‌شود و به افراط در غذاخوردن می‌انجامد.

 


2 - بیشتر بخوابید


پژوهشگران دانشگاه میشیگان می‌گویند یک ساعت خوابیدن بیشتر در شب می‌تواند در فردی که روزانه 2500 کالری از راه غذا دریافت می‌کند، کمک کند حدود 7 کیلوگرم در سال وزن کم کند.


به گفته آنها با جایگزین‌کردن خوابیدن با عادت‌های ناسالمی مانند خوردن غذاهای حاضری، می‌توانید تا 6 درصد از کالری دریافتی‌تان را کم کنید؛ البته این میزان می‌تواند با توجه به افراد گوناگون متفاوت باشد. خواب به شیوه‌ای دیگر هم به کاهش‌وزن کمک می‌کند. شواهدی وجود دارد که کم‌خوابی اشتها را تحریک می‌کند و باعث می‌شود شما به‌طور غیرعادی گرسنه شوید.

مدیر پایگاه بازدید : 70 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

حتما درخت کریسمس را دیده اید.

درخت کاجی که با گوی های کوچک براق و رنگی، با نوارهای طلایی و نقره ای، با آویزهای ستاره و برف، تزیین می شود و جشنی از نور و رنگ برپا می کند.

کلکسیون زمستانه ی برند معتبر " گوچی" سرشار از رنگ های شاد و براق است. گوچی امسال با ابتکاری جالب، بروشور محصولات کریسمس خود را، بدون درخت کریسمس منتشر کرده و بدین وسیله، با کلکسیونی رنگارنگ و براق، به جای گوی های درخت کاج، به استقبال عید مسیحیان و سال نوی میلادی رفته است. 

کلیکسیون رنگی گوچی,کلکسیون زمستانی برند گوچی

 

برای دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید.


مدیر پایگاه بازدید : 66 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

 

جذابیت

اولین چیزی که باید همیشه بیاد داشته باشیم این است که بدنیا آمده ایم تا انسانی با ویژگی ها و صفات والای انسانی و اخلاقی باشیم، پس هیچ چیز بر انسانیت و ویژگی های اخلاقی انسانی ما اولویت ندارد و تنها این صفات برجسته انسانی است که میتواند ما را بعنوان فردی جذاب و دوست داشتنی معرفی کند، شاید بارها در خیابان و مهمانی و محل کار با افراد زیادی برخورد داشتید که سعی میکنند تا با پوشیدن لباس های گرانقیمت و شیک و یا انواع آرایش ها خود را دوست داشتنی نشان دهند اما نهایتا موفقیتی را بدست نمی آورند و یا در حالی که متوهم کسب موفقیت هستند بیشتر وسیله ای برای سود جویی دیگران هستند. این افراد همان گروهی هستند که اولویت های خود را از دست داده و یا فراموش کرده اند، بخاطر همین اقداماتشان طبق یک اصل تکرار پذیر به قیمت نابودی شان به بهای کسب علاقه دیگران تمام می شود.

 

مدیر پایگاه بازدید : 55 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

جلوگیری از سفید شدن موها

درمان‌های خانگی خوبی برای کندتر کردن روند سفید شدن موها وجود دارد. اگر واقعاً دوست دارید از آنها استفاده کنید، بایدتان باشد که این درمان‌ها باید به طور منظم انجام شوند.

در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

با بالاتر رفتن سن، پوست پیرتر و موها سفید می‌شود. این روند طبیعی پیر شدن است و برای همه آدم‌ها اتفاق می‌افتد.  نمی‌توانیم جلو آن را بگیریم اما مطمئناً می‌توانیم از پیری زودرس و سفید شدن زودرس موهایمان جلوگیری کنیم.

با دنبال کردن نکات زیر می‌توانید احتمال حفظ رنگ موهای طبیعی‌تان را برای مدتی طولانی‌تر بالا ببرید.

تعداد صفحات : 122

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1219
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 367
  • بازدید ماه : 258
  • بازدید سال : 9,471
  • بازدید کلی : 586,122