loading...
دنیای تفریح و سرگرمی پالت
مدیر پایگاه بازدید : 456 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

 

تصویری از فرهاد مجیدی در کنسرت خواننده استقلالی

 

عکس از فرهاد مجیدی در کنسرت خواننده استقلالی،  کاپیتان سابق استقلال با انتشار عکسی از خود در کنار حمید عسکری خواننده معروف کشورمان، تولد او را تبریک گفت.

 

گفتنی است که مهدی عسکری رابطه بسیار خوبی با فرهاد مجیدی دارد و چندباری او را به کنسرت های خود دعوت کرده است. این خواننده بارها ثابت کرده یکی از هواداران استقلال است.

مدیر پایگاه بازدید : 109 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

 

روایت خواندنی اکبر عبدی از سفر حج و بیماری همسرش

 

گفتگویی با اکبر عبدی بازیگر معروف و محبوب سینما از سفر حج خودش و همسرش

 

«بعضیا» شبکه سه با تهیه‌کنندگی و اجرای سیدعلی ضیاء شب گذشته 12 مهر ماه در نخستین قسمت خود میزبان اکبر عبدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بود.

مدیر پایگاه بازدید : 136 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

 

بازیگران ایرانی که بیشترین سرچ را در گوگل دارند + عکس

 

بیشترین بازیگرانی که در گوگل جستجو می شوند بازیگران معروف و جوان سینما هستند که به معرفی آن ها دراین بخش می پردازیم .

 

پا گذاشتن به دنیای هنرپیشه ها و چهره ها کار سختی نیست. کافی است با یک کلیک اسمشان را در گوگل جستجو بزنید و با هزاران صفحه و کلی اطلاعات و کرور کرور عکس روبرو شوید اما در همین جستجوی ساده، اتفاقات جالبی در جریان است.

مدیر پایگاه بازدید : 143 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

 

بازیکن فوتبالیست به جرم مشروب خوری دستگیر شد+ عکس

 

بازیکن فوتبالیست معروف به جرم مشروب خوری دستگیر شد: بازیکن فوتبال به جرم مشروب خوری دستگیر شد.وی که 25 سال سن دارد به جرم مشروب خوری و انجام حرکات نامتعارف توسط پلیس دستگیر شد

 

بازیکن 25 ساله تیم وستهام در کلوپ شبانه ” TOWIE” به خاطر درگیر شدن با کارکنان کلوپ و رفتار ناشایست با مامورین پلیس دستگیر شد.

مدیر پایگاه بازدید : 114 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

 

مصاحبه ای خواندنی با بهنوش بختیاری از زندگی عاشقانه اش

 

در این بخش گفتگویی خواندنی با بازیگر فعال وجوان سینما خانم بهنوش بختیاری داریم.

 

 بهنوش بختیاری که همواره به خوش اخلاقی و معرفت مشهور است، در پیامی که به تازگی در اینستاگرام خود منتشر کرده، توصیه هایی درباره ازدواج به جوان ترها کرده است. او از زندگی خود و همسرش نوشته و اینکه راز ماندگاری یک زندگی زناشویی چیست:

 

«عزیزانم بر عکس من که عاشق عکس هستم، همسرم علاقه ای به عکس، فیلم و دنیای مجازی ندارن، اما ما هردو به نظرات و علایق هم احترام می گذاریم و باهم رفیقیم و اینچنین هفت ساله که رفیقانه و عاشقانه با همه پیچ و خم های زندگی کنار هم ماندیم.

مدیر پایگاه بازدید : 116 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

 

مروری بر 40 سال زندگی عادل فردوسی پور

 

مروری اجمالی از اتفاقات 40 سال زندگی مجری معروف فوتبال عادل فردوسی پور

 

نشستن روی صندلی داغ فردوسی پور شاید آرزوی خیلی ها باشد اما برای فردوسی پور شدن باید جنبه و تحمل بسیار بالایی هم داشته باشی که توهین ها را بپذیری و با چشمهای وق زده به لنز بیست میلیون نفری زل بزنی و دم برنیاوری و باز هم لبخند بزنی!

اگر روزی توانستی جلوی خانواده خودت به توهین های شدید و بعضا غیر منصفانه کسی لبخند بزنی می توانی بفهمی که مرد روبروی دوشنبه شبهایت چه دل بزرگی دارد و چقدر جنبه و تحملش بالاست.

مدیر پایگاه بازدید : 105 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

 

مصطفی زمانی داور جشنواره فیلم ترکیه شد + عکس

 

بازیگر معروف فیلم تاریخی حضرت یوسف که مصطفی زمانی نقش یوزارسیف را ایفا می کرد امروز به عنوان داور در ترکیه به سر می برد.

 

مصطفی زمانی، هنرپیشه ایرانی این روزها در ترکیه به سر می برد و به عنوان یکی از داوران فستیوال فیلم ترکیه 7kisa فعالیت می کند. تصاویر این حضور را در ادامه این پست ببینید.

مدیر پایگاه بازدید : 119 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

 

مصاحبه جنجالی با محسن یگانه

 

 مصاحبه داغ با محسن یگانه خواننده خوش صدا و محبوب کشورمان را ازدست ندهید.

 

صحبت از محسن یگانه است؛ خواننده ای که کارش را به عنوان یک خواننده غیرمجاز و به اصطلاح زیرزمینی آغاز کرد و بعد از مدت کمی با آهنگ های ساده اما متفاوتش توانست خود را به عنوان یکی از خواننده های پرطرفدار موسیقی پاپ دهه 80 معرفی کند.

مدیر پایگاه بازدید : 124 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

 

گران قیمت ترین مدل موهای ستارگان + عکس

 

در این بخش از ستاره هایی نام برده ایم که پول زیادی خرج کرده اند تا موهایی زیبا و شیک داشته باشند.

 

بسیاری از ستاره های دنیا درگیر سرگرمی های سبکسرانه ای مانند کلکسیون کیف و کفش چند صد هزار دلاری یا گاراژی پر از اتومبیل های اسپورت و غیراسپورت و یا حتی خرید قلعه یا قایق های تفریحی لوکس و غیره هستند.

 

هرچه باشد آنها می توانند با پول خود هر کاری دلشان می خواهد بکنند، البته در صورتی که نقش خود را به عنوان یک شهروند (با پرداخت مالیات) و به عنوان عضوی از خانواده بشری (با وقف کردن بخشی از زمان و ثروت خود به افراد نیازمند و محروم) ایفا کنند.

مدیر پایگاه بازدید : 110 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

 

عکس های بازیگران معروف ایرانی در شبکه های اجتماعی – 3

 

تصاویری از جدیدترین چهره های بازیگران و و هنرمندان سینمای ایران در شبکه های اجتماعی

 

عکس های ستارگان و چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی ، در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

مدیر پایگاه بازدید : 98 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

 

عکس سلفی جالب بهداد سلیمی در افتتاحیه بازی های آسیایی

 

عکس سلفی جالب بهداد سلیمی در افتتاحیه بازی های آسیایی منتشر شد.

 

مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی اینچئون در حالی روز گذشته در استادیوم مرکزی این بازی ها برگزار شد که پرچمدار ایران در حال رژه در اقدامی جالب و البته عجیب از خود «عکس سلفی» گرفت.

مدیر پایگاه بازدید : 111 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

 

غافلگیری امید حاجیلی خواننده سرشناس ایرانی در شب تولدش

 

خبر غافلگیری امید حاجیلی خواننده سرشناس ایرانی در شب تولدش بسیار جالب بود.  آخرین کنسرت امید حاجیلی در نیمه ی اول سال 93، بیست و هشتم شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

حاجیلی این بار هم در کنسرتش ضیافتی از ریتم و هیجان برای مخاطبینش رقم زد.

مدیر پایگاه بازدید : 83 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

 

تصاویری از تیم فوتبال یاران فردوسی پور

 

تصاویری از تیم فوتبال یاران فردوسی پور/مسابقه یاران فردوسی پور با یاران مناجاتی بعدظهر پنجشنبه با برتری سه بر یک به سود یاران مناجاتی در ورزشگاه شهید شیرودی به پایان رسید.

مدیر پایگاه بازدید : 94 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

 

جالب ترین رژیم های ستاره های جهان

 

جالب ترین رژیم های ستاره های جهان ستاره ها و هنرمندان سینما و موسیقی برای اینکه همیشه اندام زیبایی داشته باشند، باید به شدت مراقب تغذیه و رژیم خود باشند. به واسطه شغلی که این هنرمندان دارند، کوچک ترین اضافه وزنی می تواند فرصت های شغلی آنها را به خطر بیندازد.

 

همه آنها رژیم های ویژه خود را دارند. اما در میان آنها، برخی به طرز بسیار عجیبی رژیم گرفته اند. از رژیم روز سه عدد تخم‌مرغ آب‌پز نیکول کیدمن گرفته تا یک روز روزه در هفته نائومی کمپبل.

 

مدیر پایگاه بازدید : 74 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

 

عکس بازیگر مهران مدیری و بهرام رادان + عکس

 

بهرام رادان عکسی سوالی را در اینستاگرامش منتشر کرد.

بهرام رادان سوپر استار سينما با انتشار عکسي از خود و مهران مديري پيشکسوت طنز تصويري از هودارانش در اينستاگرام پرسيد: «چي ميگيم اينجا؟!»

مدیر پایگاه بازدید : 120 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

 

سلفی جالب کیم کارداشیان در هنگام چالش سطل آب یخ

 

سلفی جالب کیم کارداشیان در هنگام چالش سطل آب یخ خبرساز شد.این روزها اگر در سایت های خبری چرخی بزنید مشاهده می نمایید افراد مشهور و معروف بسیاری در زمینه های گوناگون، در چالش جدیدی با عنوان سطل یخ یا Ice Bucket مشارکت می نمایند.

مدیر پایگاه بازدید : 87 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

 

تصاویری از بازی فرزاد حسنی و پژمان جمشیدی در سریال سال های ابری

 

تصاویری از بازی فرزاد حسنی و پژمان جمشیدی در سریال سال های ابری منتشر شد. سال های ابری به کارگردانی مجتبی وحیدی در حال ساخت است. مجموعه تلویزیونی «سال‌های ابری» به کارگردانی مهدی کرم‌پور هم اکنون در مدرسه ناشنوایان و با حضور اکثر بازیگران اصلی در حال انجام است و گروه طی چند روز آینده در این لوکیشن مستقر خواهند بود.

 

در این لوکیشن سکانس‌هایی از حضور دانش‌آموزان در مدرسه نیز مقابل دوربین می‌رود. تاکنون 40 درصد از تصویربرداری انجام شده و تدوین نیز به طور همزمان توسط میثم مولایی آغاز شده است. همچنین تصویربرداری این سریال تا روزهای آغازین پخش ادامه خواهد داشت.

مدیر پایگاه بازدید : 78 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

 

آقای هالیوود (جرج کلونی) در تکاپوی ازدواج با یک خانم وکیل

 

آقای هالیوود (جرج کلونی) در تکاپوی ازدواج با یک خانم وکیل است.  همسر او یک وکیل موفق لبنانی است که ساکن لندن است و 36 سال سن دارد.

مدیر پایگاه بازدید : 89 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دختر گوهر خیراندیش با مادرش در معمای شاه همبازی شد

 

دختر گوهر خیراندیش با مادرش در معمای شاه همبازی شد. این سریال از دی ماه سال 91 کلید خورده و تاکنون بیش از 65 درصد آن جلوی دوربین رفته است.

تصاویری که این روزها جلوی دوربین میروند،مربوط به بخشهای کسری 20 قسمت نخست هستند و فیلمبرداری طبق برنامه ریزی ها در حال انجام است.

مدیر پایگاه بازدید : 110 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

 

داستان تلخ زندگی جیمز باند بازیگر معروف 007

 

بازیگر معروف جیمزباند از درد دل هایش میگوید.

 

پیرس برازنان” در مراسم ایستادگی در برابر سرطان روی صحنه رفت در مورد اتفاق از دست دادن همسر و دخترش به خاطر این بیماری مرموز صحبت کرد. این بازیگر صحبت‌هایش را با تجربه‌ ناخوشایند خداحافظی با همسرش کاساندار هریس و دخترش شارلوت برازنان آغاز کرد.

مدیر پایگاه بازدید : 150 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

 

اعترافات خصوصی آزاده نامداری در گفتگوی جدیدش

 

آزاده نامداری نخستین باری که جلوی دوربین نشست، مجری نبود. یک شاعر جوان بود، مهمان یکی از برنامه های شبکه جام جم. هیچ فکر نکرده بود از تابستان 84 هر روز باید روبروی دوربین یک برنامه تلویزیونی اجرا کند.

 

جلوی دوربین شبکه «زاگرس» (کرمانشاه) و برنامه «خط مستقیم» در شبکه تهران تا به «تازه ها» برسد؛ به برنامه ای که چهار سال آن را اجرا کرد و اسم او را سر زبان ها انداخت.

مدیر پایگاه بازدید : 58 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

 

رازهاي رضا كيانيان بازیگر کهنه کار سینما

 

این حرف‌ها را به هرکسی نمی‌زنم
جمعه صبح بود و ما با ترس و لرز سراشيبي خياباني باريك در خيابان باهنر را به سمت شمال مي‌‌رانديم.

كمي جلوتر، سمت راست، يك آدم مهم منتظر ما بود؛ چند روز بعد از تلفن‌هاي مكرر براي يك قرار حضوري. گفته بود ساعت 9 و ما جوانترها چند دقيقه‌اي‌ از برنامه عقب بوديم.

مدیر پایگاه بازدید : 85 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

عمو قناد و سبک جالب زندگی اش + عکس

 

برخی افراد سعی میکنند درست زندگی کنند و اعصاب خود را با هر چیزی خورد نکنن…ا

 

یکی از این افراد عمو قناد است که تا یادمان می‌آید همین شکلی بوده. ما بچه‌های دهه شصت بزرگ شدیم اما او انگار یک ذره هم تکان نخورده. راز افرادی مثل او چیست؟ 

 

همه ما به یکی از این سه شیوه پیر می‌شویم: خیلی کم تغییر می‌کنیم، و هماهنگ با سن پیر می‌شویم یا حسابی شکسته می‌شویم. تعارف که نداریم پیر شدن سرنوشت همه ماست؛ اما شاید مهم‌تر از خود این اتفاق، چگونگی برخورد ما با آن باشد. به همین بهانه سراغ چهره‌هایی رفته‌ایم که پیری را به یکی از این سه شکل تجربه کرده‌اند و در این مطلب راهکارهایی را که هنگام بستن پرونده جوانی به کار بسته‌اند با شما درمیان می‌گذاریم.

 

عمو قناد و سبک جالب زندگی اش + عکس

مدیر پایگاه بازدید : 112 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

تصاویری از چهره قبل و بعد از عمل ستارگان بالیوود

 

 

1. چشیلپا شتی :


 چهره ستارگان بالیوود قبل از عمل جراحی زیبایی

 

تاکنون نه یک بار بلکه دو بار عمل زیبایی بینی داشته است، شیلپا هرگز زیبایی آنچنان چشمگیری نداشته، جراحی پلاستیک او را تغییر داده است.

 

مدیر پایگاه بازدید : 98 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

 

عکس های از بازیگر مشهور لئوناردو دی کاپریو

 

بازیگر لئوناردو ویلهلم دی‌کاپریوLeonardo Wilhelm DiCaprio  بازیگر آمریکایی و سینمای هالیوود است که به خاطر بازی در فیلم‌های مشهور و موفق هالیوود شهرت بسیاری کسب کرده‌است.

 

لئوناردو، در ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴ در شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفورنیا متولد شد.

 

عکس های از بازیگر مشهور لئوناردو دی کاپریو

 

عکس های از بازیگر مشهور لئوناردو دی کاپریو

مدیر پایگاه بازدید : 70 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)
او روز گذشته در رقابت های معتبر سوارکاری گودوود کاپ حضور پیدا کرد تا تماشاگر ویژه این رقابت ها باشد.
 
حضور ستاره هالیوود و ستاره سابق دنیای فوتبال در رقابت های سوارکاری گودوود کاپ جنجال زیادی به پا کرد.
 
مایکل اوون مهاجم سابق تیم ملی فوتبال انگلیس علاقه بسیار زیادی به اسب دارد به گونه ای که در رسانه های انگلیسی گاهی اوقات به شوخی و جدی عنوان می شود که او به دلیل علاقه اش به سوار کاری فوتبال را رها کرد!
 
البته تام کروز سوپر استار دنیای هالیوود نیز تماشاگر ویژه دیگر این رقابت ها بود تا عکاسان خبری بیش از آنکه به رقابت ها بپردازند مدام از این دو عکس بگیرند:
 

تام کروز در مسابقات اسب دوانی !+ عکس

مدیر پایگاه بازدید : 98 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)
از ابتدای آشنایی تان بگویید.

حمید گودرزی:سال 82 در ساختمانی در میدان آرژانتین همسایه بودیم.آشنایی ما از آنجا شروع شد.من آن زمان دانشجوی رشته کارگردانی بودم.

ماندانا دانشور:و من ماندانا 16 ساله,محصل بودم.
حمید گودرزی:این آشنایی ادامه پیدا کرد و با پیشنهاد 
ازدواج من,مخالفت های اولیه خانواده همسرم شروع شد چون آنها در آمریکا ساکن بودند.

 
نحوه آشنایی حمید گودرزی و همسرش ماندانا !+ عکس
مدیر پایگاه بازدید : 95 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

آقای سعید معروف همانند فامیلیه خود که معروف است در والیبال هم معروف است...

سعید معروف یکی از بهترین والیبالیست های این روزهای جهان در کنار دیگر آسمانخراش های ایرانی است.والیبال ایران طی سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و از سطح آسیا فراتر رفته و جهانی شده است.

«سعید معروف»، پاسور تیم ملی که به عنوان بهترین پاسور آسیا و جهان انتخاب شده، یکی از امیدهای ایران برای درخشش در مسابقات لیگ جهانی است. او معتقد است فدراسیون والیبال برنامه ریزی و تدارک خوبی برای تیم ملی به منظور شرکت در این مسابقات در نظر گرفته است و اگر این برنامه خوب اجرا شود، می توانیم در مسابقات جهانی از گروه مان صعود کنیم.

تماس های زیادی داشتیم مبنی بر گفتگو با والیبالیست های خوب کشورمان، این شماره با سعید معروف گفتگو کردیم...

بچه ارومیه هستم

میر سعید معروف، متولد 28 مهر سال 1364 در ارومیه که تحصیلاتش را در رشته تربیت بدنی ادامه داده است. او ساکن تهران است و یک خواهر دارد.

پدرش بازنشسته بانک مسکن و مادرش خانه دار است. می گوید: «از 13 سالگی والیبال را شروع کردم. به خاطر علاقه ای که به این رشته داشتم، قبل از آن هم بازی می کردم اما از 13 سالگی به طور جدی والیبال را پیگیری کردم.

از سویی، دایی هایم هم والیبالیست بودند که البته الان مربی اند... «جهانگیر، نوبخت، خوشبخت و وحید سیدعباسی». اوایل که والیبال بازی می کردم، قدم کوتاه بود. به اجبار در پست پاسور می ایستادم تا اینکه کم کم پاسور شدم.»

مصاحبه ای خواندنی با سعید معروف والیبالیست معروف !+ عکس
مدیر پایگاه بازدید : 74 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

یکی از مشهورترین و محبوب ترین خانم ها بازیگر فردی است که در قسمت زیر مشاهده می کنید.

 

این خانم محبوب ترین بازیگر مرده دنیا است در سال ۲۰۰۵ میلادی، در یک نظرخواهى لوسیل بال (۱۹۱۱ – ۱۹۸۹) به عنوان “محبوب ترین هنرمند مُرده” در آمریكا انتخاب شد.

این بازیگر زن آمریكایى در دهه هاى ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ با «شو»ى اختصاصى خود در تلویزیون آمریکا كه در كشورهاى مختلف اروپا و آسیا نیز پخش مى شد،


محبوب ترین بازیگر مرده جهان را بشناسید + عکس

مدیر پایگاه بازدید : 84 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

آقای علیخانی یکی از بهترین مجری های تلویزیون ایران است که از طرفداران زیادی برخوردار است.

 

عکس احسان علیخانی در کنار مادرش احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران و ساکن خیابان هروی ست او ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است ، مادرش پرستار بازنشسته است.احسان علیخانی  ، تهیه کننده ، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است.


احسان علیخانی و عکس زیبایش در کنار مادرش

مدیر پایگاه بازدید : 68 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

این مصاحبه ی جالب از آقای بهنام تشکر است که شاید با ایشان آشنایی نداشته باشید» ایشان در فیلم دزد م پلیس و دود کش و هفت سنگ بازی کرده اند: بعد از سریال «دزد و پلیس» مشغول کار جدیدی شده‌ای؟-راستش را بخواهی نه، چند پیشنهاد داشته ام که روی آنها فکر می‌کنم. یکی دو سریال پیشنهاد شد که قبول نکردم. یکی دو فیلم سینمایی هم پیشنهاد شد که در ژانر کودک بود و من چون کار کودک کرده بودم، قبول نکردم، چون دوست داشتم بیشتر به کار جدی‌تر فکر کنم. چند تئاتر هم بود که قبول نکردم، اگر چه اردیبهشت ماه کار بهرام تشکر را اجرا خواهم کرد. 



در کل نظرت راجع به ورود به سینما چیست ؟- (می خندد) چی بگویم! در کل نظری نمی‌توانم داشته باشم، جز اینکه بگویم حس می‌کنم امروز دیگر چیزی از تئاتر نمانده، چیزی از سینما نمانده، چیزی از موسیقی نمانده گویا. .. !حس می‌کنم برخی مواقع نمی‌فهمم! نمی‌دانم اصلاً چگونه می‌توانم امیدوار شوم! (می‌خندد) بعد از کار سعید آقاخانی، وسواس تو در انتخاب بیشتر شد یا شباهت در نقش‌های پیشنهادی تو را ملزم به رد پیشنهادها کرد؟

- آره یک مقدار وسواسم بیشتر شد، چون احساس می‌کنم امروز باید دیگر با وسواس بیشتری کار کنم. راستش را بخواهی یک مقدار از خودم بدم می‌آید. وقتی در کاری بازی می‌کنم که احساس می‌کنم کار خوبی نیست. وقتی در چنین کاری می‌روم و خروجی اش را می‌بینم و همان می‌شود که می‌دانستم دیگر از خودم خوشم نمی‌آید! از کاری که کرده ام، ناراحت می‌شوم!

امروز مجبور هستی برای خودت چند درصدی را بگذاری که آیا کار خوب می‌شود یا خیر!؟ پس باید با قبول یک نقش، حداکثر تصور من از خوب شدن آن ایجاد شود. کار سعید یکی از کارهای خوبی بود که من در آن بازی کردم. سریال ساختمان پزشکان از آن دست کارهایی بود که من از حضور در آن راضی هستم. یکی دو کار سینمایی دارم که قطعاً اگر اکران شود، برایم خوب خواهد بود. راست می‌گویی! تصمیم گرفته ام یک مقدار سخت گیر شوم چون سینما و تلویزیون همین طوری کارهای خوبی تولید نمی‌کند. حالا اگر باری به هر جهت یک پیشنهاد را قبول کنی که کلاهت پس معرکه خواهد بود!

می دانی که این وسواس گاهی خطرناک هم خواهد بود؟!-بله، یک دفعه آدم را خانه‌نشین هم شاید بکند!در واقع در شرایط فعلی باید بین بد و بدتر انتخاب کنی؟- دقیقاً درست می‌گویی !ضمن اینکه سطح تولیدات تلویزیون هم خیلی پایین آمده همین شبکه سوم سیما پس از سریال ما مگر چند کار در دست تولید دارد؟سعید آقاخانی به رغم اینکه می‌دانست با انتخاب بهنام تشکر و هومن برق نورد ممکن است متهم به استفاده از یک فرمول موفق پیشین شود، اما این کار را انجام داد و.. .

-راستش را بخواهی خودم هم نمی‌خواستم در این کار حضور داشته باشم، چون اصلاً خارج از کشور درگیر کار بودم. متن را محراب برای من فرستاد تا بخوانم. اما از آنجا که صحبت ازساخت ساختمان پزشکان 2 بود ، من قطع به یقین مصمم بودم این کار را انجام ندهم تا در ساختمان پزشکان 2 هم باشم. تا اینکه ساخت سریال ساختمان پزشکان 2 به دلایلی منتفی شد و..-بله و از آنجا که پس از منتفی شدن این سریال کار آن سریال خارج از کشور هم برای من به اتمام رسید. محسن چگینی، پیمان و محراب گفتند خودت بیا! من هم استقبال کردم. 
  
از آن ابتدا مشخص شده بود که در این سریال قرار است دوباره رودرروی هومن برق نورد باشی؟-حضور هومن و خانم شقایق دهقان مشخص شده بود. البته هنوز برای نقش من به قطعیت نرسیده بودند. جالب اینکه خودم به چگینی پیشنهاد داده بودم که چه کسانی بیایند و این نقش را بازی کنند. گزینه‌های دیگری هم بود، اما دوستان لطف داشتند و به من گفتند. از سوی دیگر، من جنس بازی هومن را می‌شناختم و او هم همین طور. می‌دانستیم چه پاسکاری هایی قرار است با هم داشته باشیم و از این رو مطمئن بودم نتیجه بدی عایدمان نخواهد شد. درواقع خیال گروه هم راحت بود. 

و حتی سعید آقاخانی هم..-شاید ابتدا سعید یک مقدار دودل بود که خوشبختانه با گذشت زمان کوتاهی همه چیز برطرف شد. خیلی زود سعید خودش هم چیزهایی را به ما دو نفر اضافه می‌کرد. جنس کمدی سریال دزد و پلیس هم از آن دست است که شخصاً همیشه به حضور در آنها علاقه نشان می‌دادی؟ در واقع با این انتخاب آن مراقبتی که مدام از آن در انتخاب هایت صحبت می‌کردیم نیز اتفاق افتاد-همین طور است. جنس کمدی این کار دلچسب من است و همان چیزی است که قبلاً با هم در موردش خیلی صحبت کرده ایم.

از آن کارهایی که بازیگرش لازم نیست هیچ کار خاصی انجام دهد. بعضی جاها فقط کافی است که جمله خودت را درست بگویی ، یعنی اینکه فیلمنامه را درست بفهمی و بدون اینکه چیزی اضافه کنی تنها به یک لحن درست دست پیدا کنی! به نظرم محراب آنقدر خوب نوشته و آنقدر به لحاظ سلیقه‌ای به هم نزدیک هستیم که من هنگام بازی کار سختی نداشتم. جالب اینکه محراب بیش از این سیناپس این کار را با نام بهنام به جای ناصر نوشته بود و خیلی تاکید داشت من این نقش را بازی کنم که البته نظر لطف شان است! به نظر من در این سریال هم کاراکتر مراقب خودش است که مسیر اشتباهی نرود و هم به قول تو بازیگر مراقب خودش است بازیگر به همراه نقش ضمن اینکه

به سمت لمپن شدن نمی‌روند، لحظات کمدی کار هم در می‌آید. در حقیقت این لحظات از دل بده بستان‌های بازیگری میان من و هومن در می‌آید. امیدوارم این اتفاق البته رخ داده باشد. خودم هم اینجور موقعیت‌های طنز را بیشتر دوست دارم. مدل دیگری هم بلد نیستم.قبول دارم که بلد نیستی.. .-واقعاً اگر بخواهم برخی از کارها را برای طنازی انجام دهم، جواب نمی‌دهد و خیلی خیلی بدهم می‌شود. به نظرم تماشاگر هم با دیدن این نوع رفتار کمیک از تو که همراه با ادا واصول و حتی نوع خاص دیالوگ گویی است، لذت نمی‌برد و حتی شاید نسبت به تو موضع بگیرد. در حالیکه برخی از بازیگران با همان جنس بازی جزو مطرح ترین‌های طنز تلویزیونی و حتی سینمای ما هستند.

-به شدت موافقم. اول خودم آزار می‌بینم و بعد از خودم هم تماشاگر اذیت می‌شود. فکر می‌کنم این کار نسبت به دیگر کارهای کارنامه سعید آقاخانی نیز متفاوت باشد، چون نوع دیگری از طنز را ارائه می‌کند. طنزی را که او را وادار به این کرده در انتخاب و چیدمان بازیگرانش نیز تفاوت محسوسی را ایجاد کند؟-بله و فکر می‌کنم سعید آقاخانی نیز خودش همین نظر را داشته باشد.آیا این تفاوت نگاه در فیلمنامه هم وجود داشت یا..-بله یک بخش از این مسئله در خود فیلمنامه هم وجود داشت. نمی‌دانم قبول داری یا نه؟ هر چقدر این مراقبت در شما (بازیگران) و تیم پشت دوربین (خودکارگردان) وجود داشته باشد ، ولی در قصه نباشد، به کلیت پروژه لطمه می‌زند.

 

مصاحبه خواندنی از بهنام تشکر بازیگر سریال دودکش

مدیر پایگاه بازدید : 71 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

ترانه علیدوسی یکی از بازیگران مشهور و محبوب ایرانی است که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است ایشان متولد 1362 و دارای مدرک بازیگری دیپلم عکاسی، دوره بازیگری را در کلاسهای آزاد بازیگری زیر نظر حسین محجوب، امین تارخ، آتیلا پسیانی و مهدی فتحی گذرانده است. در کودرکی به بازیگری علاقه نداشت. اما به سینما رفتن علاقه مند بود و فیلم زیاد می دید. در دوران کودکی هم بازیگر خاصی علاقه نداشت اما بعدها به بازی پرویز پرستویی،عزت الله انتظامی و آتیلا پسیانی علاقه مند شد.

 

او در حال حاضر از بازیگران هم نسل خود بازی باران کوثری و گلشیفته فراهانی را خیلی دوست دارد. پدرش به سینما خیلی علاقه مند است و خیلی فیلم میبیند. یکی از فیلمهایی که ترانه دیده و به خوبی یادش مانده، فیلم " سینما پارادیزو " است.پدرش آرشیو تاریخ سینما را دارد. مخصوصا فیلمهای " برگمان، فلینی و کیشلوفسکی " .اولین حضورش در سینما سال 80 و با بازی در فیلم سینمایی

" من ترانه 15 سال دارم " بود. حبیب رضایی برای انتخاب این نقش از بیش از 600 نفر تست گرفت و از بین همه آنها، ترانه پذیرفته شد. به خاطر بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد. معمولا وقتی اتفاق خیلی بزرگ و خوشحال کننده ای برایش اتفاق می افتد تنی تواند به سرعت واکنش نشان دهد.با آنکه موقع بازی در فیلم من ترانه 15 سال دارم، نه ازدواج کرده بوده و نه مادر شده بوده،

آن قدر نقش خود را خوب ایفا کرد که همه تحسینش کردند.در کنار بازیگری دوست دارد فیلمنامه نویسی را هم تجربه کند. به بازی کنار " رابرت دنیرو " علاقه مند است. در اوقات فراغت، گه گاهی نقاشی می کند. اما مطالعه را هیچ گاه از یاد نمی برد و کتابخانه خوبی دارد.

 

عکس بچه داری ترانه علیدوستی بازیگر محبوب ایرانی

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1219
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 422
  • بازدید ماه : 313
  • بازدید سال : 9,526
  • بازدید کلی : 586,177