loading...
دنیای تفریح و سرگرمی پالت
مدیر پایگاه بازدید : 81 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

 

12 نکته رژیمی برای چربی های اضافه بدن

 

تحقیقات جدید پژوهشگران نشان می دهد با روش های زیر می تواند راحت تر از چربی های اضافه بدن خلاص شد.

 

1 – در بشقاب‌های کوچک قرمز رنگ غذا بخورید
سال گذشته در یک مطالعه‌ ایتالیایی از 130 نفر نشان داده شد، وقتی غذا در بشقاب‌های قرمز سرو می‌شود افراد به نسبت بشقاب‌های آبی و سفید مقدار بیشتری از آن را می‌خورند، علت می‌تواند ویژگی رنگ قرمز باشد که علامت خطر است.

این تحقیق نشان داد که ظروف کوچکتر موجب کاهش مصرف غذا می‌شود.

مدیر پایگاه بازدید : 79 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)
مواد كیک را كه آماده كرده داخل یک قابلمه تفلون كه ته آن را با كمی روغن چرب كردید بریزید و یک شعله پخش كن روی شعله گاز قرار بدهید كه كیک روی شعله مستقیم گاز نسوزد.
 
 

 

آموزش طرز تهیه کیک بدون فر روی اجاق گاز
مدیر پایگاه بازدید : 113 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

بارداری و زایمان برای بار دوم

در مرجله اول باید بدانید که تجربه بارداری شما در بارداری های بعدی کمکتان خواهد کرد، زیرا بسیاری از تغییراتی که در بدن شما در بارداری اول رخ داده، در بارداری های بعدی نیز تکرار می شود.


  این نکته را فراموش نکنید که امکان دارد در بارداری دوم یا سوم چیزی یا تغییری را در خود تجربه کنید که سابقه تجربه آن را در بارداری های قبلی نداشتید. سایت تکناز : این امر کاملا طبیعی است، زیرا هر بارداری برای خود منحصر به فرد است و با توجه به شرایط جنین می تواند کاملا متفاوت باشد. به طور کل هر بارداری ویژگی های خاص خود را دارد که آن را متمایز می کند.


 نکاتی مفید برای بانوان در بارداری دوم

مدیر پایگاه بازدید : 79 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

وزن تان را با این میوه های تابستانی کاهش دهید
وزن مناسب در سلامتی بدن انسان نقش مهمی دارد.
 
توصیه می‌شود به جای استفاده از رژیم‌های غذایی نادرست، با مصرف سبزی‌ها، میوه‌ها، حبوبات و غلات سبوس‌دار مصرف فیبر خوراکی‌تان را افزایش دهید و رژیم غذایی سالم‌تری داشته باشید.

 
هر چند اگر رژیم برای کنترل وزن علمی و تحت‌نظر فرد متخصص باشد، قطعا مصرف فیبر کافی یکی از مشخصات آن رژیم‌ است و باید جنبه‌های دیگر هم رعایت شود.
تابستان از راه رسیده. سفر، مهمانی، دورهمی‌های شبانه خانوادگی و تا دیر وقت بیدار ماندن و البته به تبع همه اینها سورهای خوراکی گاه و بیگاه جزو لاینفکی از همه این موارد است…
 
بزرگ‌ترین نگرانی در چنین مواقعی گرفتار شدن در بند کیلوهای اضافی چربی است که با سرعت باور نکردنی روی هم انباشته می‌شوند و در نهایت هم به بلای جان افراد تبدیل خواهند شد. با این تفکر که چطور رژیم بگیریم و وزن کم کنیم و البته چطور عطای خوردن خوراکی‌های مورد علاقه‌مان را به لقایش ببخشیم، تابستان را به خودتان تلخ نکنید. شاید خیلی هم لازم نباشد سراغ برنامه‌های غذایی سفت و سخت بروید بلکه با صحیح خوردن این دغدغه عصر مدرن را به حداقل برسانید.

 

وزن تان را با این میوه های تابستانی کاهش دهید
مدیر پایگاه بازدید : 73 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

 

هرغذایی دوست دارید بخورید و لاغر بمانید !!

هرغذایی دوست دارید بخورید و لاغر بمانید !!

پایگاه اطلاع رسانی تاپ سانته فرانسه در گزارش اخیر خود روش جدیدی را برای مصرف مواد غذایی ارایه کرده است که از سوی آلن دلابو دکتر و مبتکر روش تغذیه ای به نام کرونو توصیه شده است.

بر اساس این روش تغذیه ای، می توان در تمام روز نان، پنیر، شکلات، استیک و سیب زمینی خورد، لاغر شد و لاغر ماند.

مدیر پایگاه بازدید : 55 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)
وزن مناسب در سلامتی بدن انسان نقش مهمی دارد.
 
توصیه می‌شود به جای استفاده از رژیم‌های غذایی نادرست، با مصرف سبزی‌ها، میوه‌ها، حبوبات و غلات سبوس‌دار مصرف فیبر خوراکی‌تان را افزایش دهید و رژیم غذایی سالم‌تری داشته باشید.
 
هر چند اگر رژیم برای کنترل وزن علمی و تحت‌نظر فرد متخصص باشد، قطعا مصرف فیبر کافی یکی از مشخصات آن رژیم‌ است و باید جنبه‌های دیگر هم رعایت شود.

تابستان از راه رسیده. سفر، مهمانی، دورهمی‌های شبانه خانوادگی و تا دیر وقت بیدار ماندن و البته به تبع همه اینها سورهای خوراکی گاه و بیگاه جزو لاینفکی از همه این موارد است…
 
بزرگ‌ترین نگرانی در چنین مواقعی گرفتار شدن در بند کیلوهای اضافی چربی است که با سرعت باور نکردنی روی هم انباشته می‌شوند و در نهایت هم به بلای جان افراد تبدیل خواهند شد.
با این تفکر که چطور رژیم بگیریم و وزن کم کنیم و البته چطور عطای خوردن خوراکی‌های مورد علاقه‌مان را به لقایش ببخشیم، تابستان را به خودتان تلخ نکنید. شاید خیلی هم لازم نباشد سراغ برنامه‌های غذایی سفت و سخت بروید بلکه با صحیح خوردن این دغدغه عصر مدرن را به حداقل برسانید.

وزن تان را با این میوه های تابستانی کاهش دهید
مدیر پایگاه بازدید : 71 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

لیمو ترش بخاطر خواص و طعم عالی طرفداران زیادی دارد. درختان لیموترش و لیموشیرین، بیشتر در نواحی شمالی و جنوبی ایران پرورش می‌یابند.


خواص درمانی لیموترش:

لیموترش دارای اثر زیادکننده فعالیت گلبول‌های سفید خون در دفاع از بدن می‌باشد. مقوی قلب و سیستم عصبی و سمپاتیک، اثر مدر ضدرماتیسم و نقرس و همچنین آرام‌کننده و ضداسکوربوت، کم‌کننده چسبندگی خون در (رقیق کننده خون)‌تصفیه‌کننده، ضدآسم و بندآورنده خون نیز هست. لیموترش گوهر تمام میوه‌هاست. این میوه خون را تصفیه و مخاط را پاک و ضدعفونی می‌کند.

در ضمن کشنده میکروب نیز می‌باشد. ویتامین C موجود در لیمو عامل تقویت نسوج بوده و رگهای موئینه را تغذیه می‌نماید. آب تازه لیموترش اثرات بسیار مفیدی ظاهر می‌کند که به صورت زیر نشان داده می‌شود؛


۱) دارای اثر ضدعفونی کننده آبهای آشامیدنی مشکوک است، اگر بخواهید آب استرلیزه و کاملا ضدعفونی شده بنوشید از این دستور می‌توانید استفاده کنید؛ چند قطره آب تازه لیموی ترش را در لیوان آبی که می‌خواهید بنوشید بریزید، از این طریق می‌توانید آبی کاملا پاک و تمیز بنوشید. از این روش در بسیاری از کشورها از جمله آلمان استفاده می‌شود.


۲) اگر به سلامت گوشت و ماهی تردید دارید می‌توانید از آب تازه لیموترش استفاده کنید.


لیمو ترش و خواص بی نظیر آن را بشناسید

مدیر پایگاه بازدید : 82 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
رستوران گردی و تجربه‌کردن غذاها و نوشیدنی‌های مختلف یکی از تفریحات این روزهای مردم به خصوص شهرهای بزرگ مثل تهران است.

البته درست است که رفتن به رستوران با اعضای خانواده شاید بیشتر از چند ساعت زمان نبرد اما هزینه آن گاهی اوقات کمتر از یک سفر نیست.

تهران از جمله شهرهایی است که تنوع رستوران‌ها و کافه‌ها یکی از جاذبه‌های شهرهای بزرگ موجود در آن است. رستوران‌های موجود در تهران را می‌توان به شیوه‌های مختلفی دسته‌بندی کرد. از رستوران‌های شیک و ویژه گرفته تا اغذیه‌فروشی‌های کوچکی که با تهیه یک یا چند نوع غذا از گذشته‌های دور تا امروز به حیات خود ادامه داده‌اند.

ما در این گزارش 15 تا از رستوران های پایتخت از گران ترین تا ارزان ترین ها را به شما معرفی می کنیم تا اگر هنوز برای تعطیلی روز پدر و سپری کردن یک روز مفرح و شاد برنامه ریزی نکردید این گزینه را هم  در نظر داشته باشید. البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که قبل از رفتن به هر رستورانی نرخ های رستوران را با جیب خودتان بسنجید.

رستوران های خیلی گران

این دسته از رستوران ها را البته خیلی ها نمی توانند اصلا انتخاب کنند چرا که صرف یک وعده غذا در این رستوران ها همراه خانواده از حقوق یک ماه خیلی ها بیشتر است.

رستوران لوشاتو
 

  
تصاویری از رستوران های لوکس تهران+ آدرس
مدیر پایگاه بازدید : 62 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

مواد لازم برای ۲نفر :

 انبه پوست و ریز خرد شده      یک عدد
 آب سرد                             یک و نیم پیمانه
 آب لیموی تازه                    نصف قاشق مرباخوری
 عسل                               نصف قاشق مرباخوری
 برش لیمو و برگ نعناع          برای تزیین


طرز تهیه شربت رژیمی مختص ماه مبارک رمضان


مدیر پایگاه بازدید : 104 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)


هر گاه بعد از فارغ شدن از حاملگی خود را رها کنید و تصور کنید که دیگر وظیفه ای در جهت حفظ سلامتی خود ندارید اشتباه کرده اید.

 

برای دانستن نکات مهم مراقبت بعد از زایمان با ما همراه شوید:


نکات مهم مراقبت های بعد از زایمان از خانم ها

مدیر پایگاه بازدید : 73 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)
 
آموزش طرز تهیه کمپوت زردآلو :

دم‌های زردآلو ر
ا گرفته و آن‌ها را بشویید. هسته زرد آلو را جدا کنید. شکر و  آب را مخلوط کرده و روی حرارت ملایم بگذارید تا شربت قوام آید. سپس زردآلو را افزوده و پس از چند جوش، آن را از روی حرارت برمیداریم.
 
می‌توانید برای خود به راحتی کمپوت هایی خوش‌طعم و سالم تهیه کنید. دراین مقاله طرز تهیه کمپوت زردآلو شرح داده شده است.


آموزش طرز تهیه کمپوت زردآلو
مدیر پایگاه بازدید : 64 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)
وقتی انسان غذا می خورد نه باید آنقدر کم باشد که  نتواند از جایش بلند شود و نه آنقدر زیاد که به چربی تبدیل شود
 

خود را ضعیف نکنید

همه چیز را خوب و به اندازه بخورید اگر ضعیف شوید نه می توانید ورزش کنید و نه رژیم بگیرید.


با این روش ها راحت لاغر شوید !

 
با رژیم ساده وزن کم کنید بدون آنکه کاری انجام دهید!
 
مقاله امروز بسیار آسان و مفید است مراحل زیر را انجام دهید تا لاغر شوید بدون آنکه کاری انجام دهید!
مدیر پایگاه بازدید : 87 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

علاوه براین‌که با پوشیدن پالتو و کاپشن با بهانه حجیم بودن لباس سرپوشی روی چاقی‌تان می‌گذارید، اما در فصل تابستان از این شگردها خبری نیست و لباس‌ها براحتی چاقی و لاغری را نشان می‌دهند.

بنابراین باید فکری به حال خودتان بکنید. اگر هزار و یک راه رفته و به نتیجه نرسیده‌اید، شاید با امتحان کردن این مورد به نتیجه برسید.

پیشنهاد اول برای این فصل ما، چند نوشیدنی است که مصرف آنها باعث جلوگیری از پرخوری، کاهش و کنترل وزن می‌شود.

 

نوشیدنی‌ هایی برای کاهش وزن شما

مدیر پایگاه بازدید : 88 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

 

در بسیاری از كشورها مانند انگلستان بال مرغ خواهان ندارد و گاهی یافتن آن در بازار دشوار است. اما در ایران این بخش چرب و لذیذ آنچنان محبوب و پرطرفدار است كه باعث شده تا قیمتی بالاتر از قیمت مرغ داشته باشد.

بال كبابی را در برنامه غذایی خود بگنجانید اما در مصرف آن زیاده‌روی نكنید، چون بخش مهمی از هورمون تزریق برای پروار كردن مرغ در پوست آن جمع می‌شود كه برای سلامت انسان مناسب نیست.

مدیر پایگاه بازدید : 74 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

کیک رژیمی با درصد شکر و کالری پایین برای کیک دوستانی که می خواهند لاغر بمانند...!

مواد لازم: 

آرد سفيد 85 گرم  

نشاسته ذرت 23 گرم 

شكر 195 گرم سفيده تخم مرغ 255 گرم 

كرم تارتار 4 گرم نمك به ميزان لازم  

رنده پوست ليمو (اسانس ليمو) 1قاشق سوپ خوري

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1219
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 421
  • بازدید ماه : 312
  • بازدید سال : 9,525
  • بازدید کلی : 586,176