loading...
دنیای تفریح و سرگرمی پالت
مدیر پایگاه بازدید : 124 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

 

گران قیمت ترین مدل موهای ستارگان + عکس

 

در این بخش از ستاره هایی نام برده ایم که پول زیادی خرج کرده اند تا موهایی زیبا و شیک داشته باشند.

 

بسیاری از ستاره های دنیا درگیر سرگرمی های سبکسرانه ای مانند کلکسیون کیف و کفش چند صد هزار دلاری یا گاراژی پر از اتومبیل های اسپورت و غیراسپورت و یا حتی خرید قلعه یا قایق های تفریحی لوکس و غیره هستند.

 

هرچه باشد آنها می توانند با پول خود هر کاری دلشان می خواهد بکنند، البته در صورتی که نقش خود را به عنوان یک شهروند (با پرداخت مالیات) و به عنوان عضوی از خانواده بشری (با وقف کردن بخشی از زمان و ثروت خود به افراد نیازمند و محروم) ایفا کنند.

مدیر پایگاه بازدید : 93 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

 

بهترین روش برای استفاده از برق لب

 

روش های بهتر برای استفاده ار برق لب را در اینجا مرور خواهیم کرد.

 

برق لب یکی از محصولات پرطرفدار آرایشی است، و یاد گرفتن فوت و فن استفاده از آن اصلا کار سختی نیست! به یاد داشته باشید که برق لب با رژ لب تفاوت دارد! پس یادگیری استفاده از آن مهم است!

مدیر پایگاه بازدید : 73 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

 

9 روش کامل تصویری برای بافتن موها

 

در اینجا با بافت حرفه ای مو آشنا شوید و بهترین مدل موها را ببافید.  در اینجا هشت روش جدید بافت مو را آموزش داده ایم که با کمک تصاویر به راحتی می توانید با چندبار تمرین در این هشت روش نیز استاد شوید و ظاهر متفاوتی در مهمانی ها و جشن های مختلف برای خود درست کنید.

مدیر پایگاه بازدید : 61 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (0)

 

7 پیشنهاد مهم غذایی به خانم ها

 

اکثر ما بانوان آنقدر که به زیبایی و ظاهرمان اهمیت زیاد می‌دهیم برایمان اهمیتی ندارد که چه بخوریم و چطور و چه مقدار بخوریم.

 

در صورتی که داشتن  یک تغذیه مناسب، پایه و اساس یک زندگی همراه با سلامت و حتی عاملی مهم در داشتن ظاهری زیباست، به همین دلیل انجمن پزشکان آمریکا در سال 2010، هفت ماده غذایی را به خانم‌های سراسر دنیا معرفی کرد تا‌ آنها با خوردن این موادغذایی، زندگی شاد و سالمی داشته باشند:

مدیر پایگاه بازدید : 71 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

 

مدل لباس زنانه برای پاییز 2014 + عکس

 

 برای فصل پاییز نیاز به لباس های جدید دارید و اگر از الان برای خرید اقدام کنید بهتر است.

 

امروز Elle Strauss متخصص مد شما را راهنمایی می کند تا بدانید برای پاییز 2014 چه لباس هایی مناسب و مد هستند. او بهتان می گوید این ده تکه لباس را برای پاییز 2014 بخرید و شاید هم در کمد لباس هایتان داشته باشید که می توانید برای پاییز از آنها استفاده کنید.

مدیر پایگاه بازدید : 67 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

ماسک صورت اما به صورت طبیعی تاثیر بیشتر ماندگاری بیشتری را بروی شما خواهد داشت متخصص بیماری‌های پوستی، دکتر الیزابت تانزی در مقاله ای میگوید که آیا چنین اتفاقی واقعاً به پوست شما آسیب خواهد زد یا نه.

در اغلب موارد، رها کردن ماسک بیشتر از زمان توصیه شده مضر نخواهد بود، بلکه فقط دیگر الزامی به ماندن روی پوست وجود ندارد.اما اگر ماسکی حاوی اسید گلیکولیک باشد، آنوقت باید پس از سر آمدن زمان توصیه شده، بشوییدش.

 

چرا که در غیر اینصورت ممکن است باعث سوزش‌های شدیدی بشود، مخصوصا در مورد افرادی که پوست حساس دارند.


 

چگونگی استفاده از ماسک‌های صورت

مدیر پایگاه بازدید : 75 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

چگونه ماندگاری عطرهای تابستانی را بیشتر کنیم ؟
چگونه عطرها  را ماندگار تر کنیم ؟
 
اول کرم مرطوب کننده، بعد ادکلن
 
 یک راه ساده برای آنکه عطر تابستانی که انتخاب می‌کنید ماندگاری بیشتری داشته باشد، این است که غلظت روغن آن بالا باشد.
معمولا عطرهایی با غلظت روغن بین 12 تا 30 درصد ماندگاری بیشتر و قابل قبولی دارند. غیر از درصد روغن پوست خود شما هم می‌تواند تضمین‌کننده ماندگاری عطر باشد.
 
 
معمولا پوست‌های خشک ظرفیت مناسبی برای نگهداشتن مولکول‌های عطر ندارند بنابراین اگر پوست خشکی دارید، بهتر است حتما قبل از استفاده از عطر پوست‌تان را چرب و مرطوب کنید.
به طور کلی چربی روی پوست تاثیر زیادی در ماندگاری عطر روی بدن دارد، پس بهتر است همیشه به‌خصوص در روزهای گرم تابستانی اول از کرم‌های چرب و مرطوب کننده‌ها استفاده کنید و بعد سراغ ادکلن بروید.
 
 
چگونه ماندگاری عطرهای تابستانی را بیشتر کنیم ؟
مدیر پایگاه بازدید : 59 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
اگر نگاه دقیقی به فروشگاه‌های کیف، کفش، روسری و… بیندازید، محصولاتی در رنگ‌های نارنجی فسفری، سبز فسفری و صورتی فسفری خواهید دید.
 
رنگ‌هایی که دیدن آنها در نور تند و شدید روزهای تابستانی کمی عجیب به‌نظر می‌رسد اما به‌زودی با زیاد شدن آنها و رواج‌شان در میان دخترهای جوان، به دیدن‌شان عادت می‌کنید.
 
چنین تب‌هایی اغلب رواج چندانی در دنیای پوشاک ندارند و با پایان فصل تابستان عمر آنها به پایان می‌رسد. پیش‌بینی می‌کنیم رنگ‌های فسفری هم عمری به کوتاهی تابستان 93 داشته باشند و به عنوان یادگاری این تابستان درخاطره‌ها بمانند.
 

مُد و پوشاک به سبک تابستانه (4)

مدیر پایگاه بازدید : 68 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

 

مدل شلوار جین زنانه مدرن با برند zara
در این مجموعه از شلواز های جین است که برای شما دختران عزیز در این پست قرار داده ایم امیدوارم از این سری شلوار های زیبا و مدرن خوستان آمده و همچنین شلوار هایی که مشاهده می کنید بروزترین شلوارهای موجود است.
 

 

مدل شلوار جین زنانه مدرن با برند zara

مدیر پایگاه بازدید : 82 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

 

لیزر موهای زائد بدن برای چه کسانی مناسب است؟

 

آیا می خواهید بدانید لیزر برای موهای زائد بدن شما مناسب است یا خیر ؟ با ما در مجله پوست و مو تکناز همراه باشید.

 

موهای زائد یکی از مشکلات مهم در زندگی بسیاری از زنان است، اما درمان نیمه دائمی آن می‌تواند به شما کمک کند تا کنترلش کنید. اگر شما به از بین بردن موها با لیزر درمانی فکر می‌کنید، بدانید که زمستان، زمان مناسبی برای این کار است.

 

یکی از بزرگترین خطرات هر نوع لیزر، تابش نور خورشید قبل یا بعد از درمان است، زیرا شما رنگدانه‌ی پوست را در معرض خطر قرار می‌دهید. کاسل، در کلینیک جوان سازی صورت در سیدنی می‌گوید: وقتی که قرار گرفتن در معرض نور خورشید به حداقل برسد، لیزر، بهترین نتیجه را خواهد داشت.

مدیر پایگاه بازدید : 70 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

بهترین خرید کفش ، بهتر است هر فردی برای خرید کفش زمان مناسب را بداند و بعد از ظهرها برای خرید کفش اقدام کند زیرا در طول روز به دلیل فعالیت و ایستادن قسمت تحتانی بدن بزرگتر می‌شود.


مناسب بودن یک کفش صرفا به این نیست که سایز عددی آن با پای فرد بخواند بلکه باید در انتخاب کفش به فرم پا توجه کرد چه بسا که برخی از کفش‌ها با وجود اینکه از نظر سایز مشکلی ندارند اما از نظر فرم با پای فرد همخوانی نداشته باشند و باعث بروز مشکلات شوند.


فرم پاهای افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است لذا باید قالب کفش با آن همخوانی داشته باشد و صرفا در نظر گرفتن سایز طولی پا کار درستی نیست ضمن اینکه برخلاف ادعای بسیاری از فروشندگان کفش جا باز نمی‌کند.


 نکاتی مهم برای خرید کفش مناسب

مدیر پایگاه بازدید : 79 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

وزن تان را با این میوه های تابستانی کاهش دهید
وزن مناسب در سلامتی بدن انسان نقش مهمی دارد.
 
توصیه می‌شود به جای استفاده از رژیم‌های غذایی نادرست، با مصرف سبزی‌ها، میوه‌ها، حبوبات و غلات سبوس‌دار مصرف فیبر خوراکی‌تان را افزایش دهید و رژیم غذایی سالم‌تری داشته باشید.

 
هر چند اگر رژیم برای کنترل وزن علمی و تحت‌نظر فرد متخصص باشد، قطعا مصرف فیبر کافی یکی از مشخصات آن رژیم‌ است و باید جنبه‌های دیگر هم رعایت شود.
تابستان از راه رسیده. سفر، مهمانی، دورهمی‌های شبانه خانوادگی و تا دیر وقت بیدار ماندن و البته به تبع همه اینها سورهای خوراکی گاه و بیگاه جزو لاینفکی از همه این موارد است…
 
بزرگ‌ترین نگرانی در چنین مواقعی گرفتار شدن در بند کیلوهای اضافی چربی است که با سرعت باور نکردنی روی هم انباشته می‌شوند و در نهایت هم به بلای جان افراد تبدیل خواهند شد. با این تفکر که چطور رژیم بگیریم و وزن کم کنیم و البته چطور عطای خوردن خوراکی‌های مورد علاقه‌مان را به لقایش ببخشیم، تابستان را به خودتان تلخ نکنید. شاید خیلی هم لازم نباشد سراغ برنامه‌های غذایی سفت و سخت بروید بلکه با صحیح خوردن این دغدغه عصر مدرن را به حداقل برسانید.

 

وزن تان را با این میوه های تابستانی کاهش دهید
مدیر پایگاه بازدید : 56 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

کت و شلوار یک لباس رسمی و در عین حال زیباست که اغلب آقایان آن را برای محافل مختلف می‌پسندند، اما یقینا انتخاب این نوع پوشش نکاتی دارد که دانستن آن خالی از لطف نیست.

 

کت و شلوار از آن دسته لباس‌هایی است که گروه خاصی از آقایان آن را در هر فضایی می‌پسندند و همواره سعی دارند تا شکل این لباس را با محل مورد نظر خود هماهنگ کنند.

یقینا یک کت و شلوار براق برای محل کار هیچ مردی مناسب نیست. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که معمولا در محل کار، مهمانی‌ها یا سایر محافل ترجیح می‌دهید لباس رسمی بپوشید، کت‌ و‌ شلوار بهترین گزینه است اما بهتر است قبل از خرید، چند توصیه را نیز در نظر بگیرید تا بهترین و مناسب‌ترین کت‌و‌شلوار را بخرید.

نکاتی برای خرید کت و شلوار, راهنمای خرید کت و شلوار

مدیر پایگاه بازدید : 68 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

والنتینو کلمنته لودوویکو گاراوانی، زاده 11 مه 1932 در ووگرا، ایتالیا، است و بیشتر با نام "والنتینو" شناخته می شود. او طراح فشن ایتالیایی و مؤسس برند و کمپانی والنتینو است. مهمترین خطوط تولیدی او شامل Valentino، Valentino Garavani، Valentino Roma و R.E.D. Valentino می شوند.


وی یکی از طراحان فشن تأثیرگذار در سطح دنیاست تا جائیکه در سال 2006 ژاک شیراک، رئیس جمهور فرانسه، به او لقب شوالیه لژیون دونور را اهدا کرد.

حتی موزه ای به نام والنتینو در رم وجود دارد. در سال 2008 او مدال شهر پاریس را بخاطر خدماتش در حوزه فشن در این شهر دریافت کرد. او در سال 2008 بازنشسته شد و آخرین فشن شوی او در موزه رودن پاریس برگزار شد.

کلکسیون کیف و کفش زنانه برند Valentino برای فصل پائیز 2014 را در زیر مشاهده می کنید.


کلکسیون کیف و کفش زنانه پائیزه 2014 Valentino

کیف و کفش پاییز 2014, کیف و کفش پاییزه 2014 Valentino

مدیر پایگاه بازدید : 55 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)
وزن مناسب در سلامتی بدن انسان نقش مهمی دارد.
 
توصیه می‌شود به جای استفاده از رژیم‌های غذایی نادرست، با مصرف سبزی‌ها، میوه‌ها، حبوبات و غلات سبوس‌دار مصرف فیبر خوراکی‌تان را افزایش دهید و رژیم غذایی سالم‌تری داشته باشید.
 
هر چند اگر رژیم برای کنترل وزن علمی و تحت‌نظر فرد متخصص باشد، قطعا مصرف فیبر کافی یکی از مشخصات آن رژیم‌ است و باید جنبه‌های دیگر هم رعایت شود.

تابستان از راه رسیده. سفر، مهمانی، دورهمی‌های شبانه خانوادگی و تا دیر وقت بیدار ماندن و البته به تبع همه اینها سورهای خوراکی گاه و بیگاه جزو لاینفکی از همه این موارد است…
 
بزرگ‌ترین نگرانی در چنین مواقعی گرفتار شدن در بند کیلوهای اضافی چربی است که با سرعت باور نکردنی روی هم انباشته می‌شوند و در نهایت هم به بلای جان افراد تبدیل خواهند شد.
با این تفکر که چطور رژیم بگیریم و وزن کم کنیم و البته چطور عطای خوردن خوراکی‌های مورد علاقه‌مان را به لقایش ببخشیم، تابستان را به خودتان تلخ نکنید. شاید خیلی هم لازم نباشد سراغ برنامه‌های غذایی سفت و سخت بروید بلکه با صحیح خوردن این دغدغه عصر مدرن را به حداقل برسانید.

وزن تان را با این میوه های تابستانی کاهش دهید
مدیر پایگاه بازدید : 92 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)
تابستان اگرچه گرمای زیادی به همراه دارد اما فصل رنگ های شاد است. استفاده از لباس هایی با رنگ های شاد و روشن به شما کمک میکند تا گرمای کمتری احساس کنید.
در این گالری چندین مدل ست پیراهن و دامن و کفش و زیورآلات مناسب فصل تابستان برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است که امیدواریم از آن لذت ببرید.

مدل های جدید ست تابستانه دخترانه

مدیر پایگاه بازدید : 69 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

تیپ خود را تابستانه کنید

هیچ وقت احساس کرده‌اید اطرافیان تان روزی مهربان‌تر هستند و روی دیگر آدمی جدی و سرخت به نظر می‌رسند؛ باور می‌کنید یا نه، این حس شما اشتباه نیست و  ناشی از نوع ست کردن و انتخاب لباس است.

دیگران هم همین حس را با انتخاب‌های متفاوت شما خواهند داشت اما اگر می‌خواهید همیشه فردی مهربان و صمیمی به نظر برسید که حسی مثبت را به دیگران منتقل ‌کنید، باید چند نکته را در انتخاب لباس خود موردتوجه قرار دهید.

 

 

سلام به رنگ‌های شاد

 

تیپ تابستانه زیبا ( +عکس )

مدیر پایگاه بازدید : 70 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

مد و تیپ برای دختران زیبا و جوان  بسیار مهم است و به آن توجه بسیاری می کنند سپ با ما همراه باشید تا به شما بیاموزیم دختر خانم عزیز و دوست داشتنی! طبیعی است که در اوایل ورود به دوره بزرگسالی کمی گیج شوید و ندانید انتخاب چه لباس ‌هایی برای شما مناسب است، اما اگر سن‌تان از 20 رد شده و همچنان تی‌شرتی با عکس باربی یا کیتی را در مهمانی‌های خودمانی خانوادگی به تن می‌کنید، باید با یک علامت تعجب بزرگ به استقبال‌تان بیایم.

 

بد نیست  از دوران خردسالی دل بکنید و سعی کنید ظاهر و رفتارتان را با سن‌تان هماهنگ کنید. می‌پرسید اول از کدام شروع کنم؟ قطعا از لباس ‌های‌تان! رفتار شما هرقدر هم خانمانه باشد بلوز کارتونی‌تان ریز‌ریز به شما خواهد خندید!


 

راهنمای تیپ مدرن و جذاب مختص دختران جوان
مدیر پایگاه بازدید : 101 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)
مجموعه مدل لباس جدید برای آقایانی که به دنبال مدل لباس هایی به سبک خارجی هستند را برای شما در این پست قرار داده ایم.
این لباس ها مختص افراد زیبا و خوش استایل است.

مدل لباس مردانه جدید به سبک خارجی

مدیر پایگاه بازدید : 57 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

تصاویری که در قسمت پایین مشاهده می کنید تصاویری از زیورآلات جذاب زنانه است که شامل گوشواره و انگشتر با سنگ های اصل و گرانقمیت است.

 

این انگشتر ها و گوشواره ها از ظرافت خاصی برخوردار است و با دقت فروانی ساخته است.


 مدل گوشواره و انگشتر زنانه با برند Alice Avila

مدیر پایگاه بازدید : 62 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

عکس هایی از مدل ساعت اسپرت زنانه با تم رنگی خاص برای شما در این مطلب قرار گرفته است.

 

ساعت هایی که با چنین تم رنگی خاصی برای افرادی که دارای سلیقه های خاص و تفکرات خاص است را قرار داده ایم امیدواریم از این ساعت ها خوشتان آمده باشد.

 

عکس هایی از مدل ساعت اسپرت زنانه با تم رنگی خاص

مدیر پایگاه بازدید : 104 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)


هر گاه بعد از فارغ شدن از حاملگی خود را رها کنید و تصور کنید که دیگر وظیفه ای در جهت حفظ سلامتی خود ندارید اشتباه کرده اید.

 

برای دانستن نکات مهم مراقبت بعد از زایمان با ما همراه شوید:


نکات مهم مراقبت های بعد از زایمان از خانم ها

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1219
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 405
  • بازدید ماه : 296
  • بازدید سال : 9,509
  • بازدید کلی : 586,160