loading...
دنیای تفریح و سرگرمی پالت
مدیر پایگاه بازدید : 70 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

«لوکاس هِمبری» کودکی بیمار که از سندرم سن‌فیلیپو (موکو پلی ساکاریدوز) رنج می‌برد و سگش و لحظه‌ای مملو از قدرشناسی و عشق میان آن دو. پدر لوکاس درخواست یک سگ محافظ برای تگهداری از پسرش داده‌بود، اما وقتی این خواسته رد شد، او این سگ بلژیکی را از یک پناهگاه حیوانات گرفت و شخصاً آموزشش داد تا به فرزندش کمک کند. (از صفحه‌ی فیس‌بوک لوکاس: prayingforLucas)

 

یک پزشک: عکس‌هایی که حس و عاطفه‌ی انسانی شما را به غلیان می‌آورند، در عکاسی مستند و خبری نقشی به‌سزا دارند و حتی می‌توانند باعث تکاپو و عکس‌العمل جامعه‌ای گردند. در این پست، تصاویری را می‌بینیم که حس‌هایی متفاوت و قدرتمند از عشق، درد و انسانیت را القا می‌کنند.


مدیر پایگاه بازدید : 82 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

جوش صورت

طب سوزنی در مناطق آسیایی طرفداران فراوانی دارد. این طب که یک طب سنتی است و خواستگاه اصلی آن کشور چین بوده، تا کنون بار‌ها از لحاظ علمی نیز موفقیت‌های بسیاری به منظور درمان بیماری‌های مزمن بدست آورده است.

اطباء با تجربه ی این طب معتقدند اینکه هر یک از جوش‌های صورت در کدام منطقه از صورت به وجود می‌آیند، نشان دهنده وجود مشکل در یکی از اندام‌های بدن است و از طریق طب سوزنی به راحتی می‌توان این مشکل که خود را از طریق یک جوش نشان داده حل کرد و شاهد عود یک بیماری نبود.

موسسه طب سنتی چین اقدام به طراحی و چاپ یک نقشه از صورت انسان کرده و در حال حاضر می‌توان این نقشه را در بسیاری از کلینیک‌های پوست و زیبایی مشاهده کرد. هر جوش یا لکه در منطقه‌ای از پوست حاکی از بروز یک بیماری یا مشکل در ناحیه خاصی از بدن است. بنابر این با این نقشه می‌توانید علت آن را دریابید و برای رفع بیماری خود در زمانی مناسب قدم بردارید.

مدیر پایگاه بازدید : 59 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

مانیکور

مانیکور طرح فرنچ، نوعی طرح ناخن است که از لاک صورتی بسیار کمرنگ یا رنگ هایی که به ناخن نزدیک هستند تشکیل شده است که رنگی سفید هم در آن به کار رفته است.

این نوع طرح ناخن، طرحی قدیمی و کلاسیک بوده و گذشته ای بحث برانگیز دارد. اما گفته می شود بعضی از عوامل خلاق شرکت مکس فکتور با الهام از سالن های مد پاریس در دهه ۱۹۳۰، موفق به خلق این نوع طرح شده اند و به همین دلیل، نام آن مانیکور فرنچ نام گرفته است.

مدیر پایگاه بازدید : 65 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

زیبایی

زیبایی همیشه و در همه دوران ها بحث مورد علاقه بشر بوده است و از آن زمان تا کنون روشهای مختلفی برای زیباتر شدن و زیبا تر ماندن به کار گرفته شده است هر چند تحقیقات و علم و فن آوری جدید به رشد این صنعت کمک بسیاری کرده اند، ولی به نظر میرسد بعضی از علوم و فنون زیبایی به زمان یا دوره خاصی تعلق ندارد؛ و بعضی از کارهایی که صدها یا حتی هزاران سال قبل در زمینه زیبایی انجام می شده است هنوز هم بکار گرفته می شود.

 

مدیر پایگاه بازدید : 68 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
جوئن استفانی Gwen Stefani خواننده مد و طراح لباس آمریکایی برای بار سوم باردار شده است . او این بار هم در تاریخ 28 نوامبر، برای شرکت در مراسم شکرگزاری و صرف شام ، یک لباس بسیار ساده و زیبا را به تن کرد که از چشم عکاسان دور نماند. او لباسی به رنگ قرمز نسبتا روشن و ساپورت مشکی به همراه کفش های بسیار راحت مشکی به تن کرد و به کمک همسرش و به همراه دو فرزند دیگرش به نام های کینگستون Kingston و زوما Zuma و سگ خانوادگی اشان در این مهمانی شرکت کرد.
 

 

مدیر پایگاه بازدید : 212 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

 

مدل مو,مدل‌های بافت مو,مدل مو ستارگان هالیوود

آرایش و گریم

این مدل های بافته که ملهم از مدل موهای عروس هستند، بسیار رمانتیک و ظریف هستند و توجه هر کسی را در همان نگاه اول جلب می کنند.

به همین دلیل است که ستاره ها اغلب این مدل ها را برای فرش قرمز انتخاب می کنند و عروس ها نیز این مدل ها را برای روز بزرگ زندگی شان انتخاب می کنند.

در اینجا تعدادی از مدل های محبوبمان را جمع آوری کرده ایم.

مدیر پایگاه بازدید : 61 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

3تمرین برای به‌دست آوردن اندامی زیبا و کشیده پس از زایمان+تصویر

 

بعد از بارداری، این تمرینات شخصی به شما امکان مصرف انرژی و به دست آوردن مجدد اندامی زیبا و کشیده را می‌دهد!

 

برای دست یافتن به نتیجۀ قابل مشاهده و سریع، در 2 ماه ابتدایی باید حداقل 3 بار در هفته و بعد از آن 2 بار در هفته این تمرینات را انجام دهید.

مدیر پایگاه بازدید : 128 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (1)

6 روش مناسب برای رسیدن به تناسب اندام پس از بارداری 

 باید بدانید که بدن شما در این دوران و پس از وضع حمل متحمل تغییرات قابل توجهی شده است. توصیه نمی شود که در اولین روزهای مادر شدن خودتان را درگیر یک رژیم غذایی بسیار محدود کنید. شما برای شیردهی و مراقبت از فرزندتان نیازمند انرژی و موادمغذی زیادی هستید. باید به تدریج وزنتان را پایین بیاورید و تناسب اندامتان را بازیابید. عجله کردن در این کار جز ضرر رساندن به بدنتان چیزی به همراه نخواهد داشت.


با دنبال کردن این 6 راه آسان خواهید توانست بدون ضرر رساندن به بدنتان، به تناسب اندام دست یابید.

 

تعداد صفحات : 122

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1219
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 359
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 9,463
  • بازدید کلی : 586,114